Молитвы от сглаза и порчи

Молитвы от сглаза

С точки зрения Православной Церкви, сглаза и порчи в мирском понимании не существует. Но существуют носители зла — падшие ангелы – существа, отпавшие от Творца.

Если человек творит добро, пребывает в Церкви, участвует в её Таинствах, то даже сам сатана не сможет причинить ему никакого вреда, поскольку вся жизнь верующего находится под защитой Бога.

При этом православная богослужебная практика рассматривает сглаз как возможную опасность и как действительную причину духовного и физического недуга. Например, это подтверждается в молитве, читаемой над крещаемым младенцем.

При этом христианин, старающийся часто молиться, посещающий храм, внимательно исповедующийся и благоговейно причащающийся Святых Таин, недоступен воздействию магических чар. Божья благодать, сила Креста и божественный огонь Святых Пречистых Тела и Крови Христовых делают христиан непроницаемыми ни для какого сглаза.

Молитва от наветов прп. Паисия

Господу помолимся.

Господи Боже наш, Царю веков, Вседержитель и Всемогущий, творящий все сущее лишь по воле Твоей, превращающий пламя семикратной печи вавилонской в росу; Ты спас и сохранил невредимыми троих святых отроков. Врач и целитель душ наших, защитник уповающих на Тебя, умоляем Тебя, удали, изгони все дьявольские козни, все наветы сатаны и всякий заговор, злую зависть и порчу от очей злодеев и нечестивых людей от раба Твоего [имярек], пришедшую по красоте, или доблести, или счастью, или усердию, или зависти, или дурному глазу, о человеколюбивый Господи, простри Твою могучую руку и Твою могучую мышцу высшую, о Владыко, взгляни на Твое творение и пошли ему Ангела мира, могущественного душой и телом, хранителя, который обличит и изгонит все злые наветы, все козни и увещевания развращающих и нечестивых. Да будет защищен раб Твой и с благодарением воспоем Тебе: «Господь заступник мой, и не убоюсь того, что сделает мне человек» и: “Не убоюсь зла, потому что Ты со мной, Ты – Бог, наш могущественный Правитель, Царь мира, Отец грядущего века”. Господи Боже наш, пощади Твое творение и спаси раба Твоего от всякого вреда и угнетения, и защити его от всякого зла молитвами нашей Пресвятой, Славной Владычицы Богородицы и Приснодевы Марии, светоносных Архангелов и всех святых твоих. Аминь. 

Последование от наветов прп. Арсения

Начало обычное

Во и́мя Отца́, и Сы́на, и Свята́го Ду́ха, Ами́нь.

Трисвятое

Святы́й Бо́же, Святы́й Кре́пкий, Святы́й Безсме́ртный, поми́луй нас. (Читается трижды, с крестным знамением и поясным поклоном.)

Молитва ко Пресвятой Тро́ице

Пресвята́я Тро́ице, поми́луй нас; Го́споди, очи́сти грехи́ на́ша; Влады́ко, прости́ беззако́ния на́ша; Святы́й, посети́ и исцели́ не́мощи на́ша, и́мене Твоего́ ра́ди.

Го́споди, поми́луй. (Трижды).

Молитва Господня

О́тче наш, И́же еси́ на небесе́х! Да святи́тся и́мя Твое́, да прии́дет Ца́рствие Твое́, да бу́дет во́ля Твоя́, я́ко на небеси́ и на земли́. Хлеб наш насу́щный да́ждь нам днесь; и оста́ви нам до́лги на́ша, я́коже и мы оставля́ем должнико́м на́шим; и не введи́ нас во искуше́ние, но изба́ви нас от лука́ваго.

Моли́твами святы́х оте́ц на́ших, Го́споди Иису́се Христе́, Бо́же наш, поми́луй нас. Ами́нь.

Песнь Пресвятой Богородице

Богоро́дице Де́во, ра́дуйся, Благода́тная Мари́е, Госпо́дь с Тобо́ю; благослове́нна Ты в жена́х и благослове́н плод чре́ва Твоего́, я́ко Спа́са родила́ еси́ душ на́ших.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху.

Крести́телю Христо́в, всех нас помяни́, / да изба́вимся от беззако́ний на́ших: / тебе бо даде́ся благода́ть моли́тися за ны. (Поклон)

Тропарь преподобному Арсению

Житие́ богоуго́дное до́бре сконча́в / сосу́д че́стен Уте́шителя яви́лся еси́, Богоно́сне Арсе́ние, / чуде́с благода́ть прии́м, всем подае́ши ско́рое вспоможе́ние, / о́тче преподо́бне, / Христу́ Бо́гу моли́ся // дарова́ти нам ве́лию ми́лость.

Прииди́те, поклони́мся Царе́ви на́шему Бо́гу.

Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Христу́, Царе́ви на́шему Бо́гу.

Прииди́те, поклони́мся и припаде́м Самому́ Христу́, Царе́ви и Бо́гу на́шему.

Псалом 73

Евангелие от Матфея, 12/33-37

Или́ сотворите́ дре́во добро́ и плод его́ добр, или́ сотворите́ дре́во зло и плод его́ зол, от плода́ бо дре́во позна́но бу́дет. Порожде́ния ехи́днова, ка́ко мо́жете добро́ глаго́лати, зли су́ще? От избы́тка бо се́рдца уста́ глаго́лют. Благи́й челове́к от блага́го сокро́вища изно́сит блага́я, и лука́вый челове́к от лука́ваго сокро́вища изно́сит лука́вая. Глаго́лю же вам, я́ко вся́ко сло́во пра́здное, е́же а́ще реку́т челове́цы, воздадя́т о нем сло́во в день су́дный. От слове́с бо свои́х оправди́шися, и от слове́с свои́х осу́дишися.

Прокрутить вверх